Algemene voorwaarden

Artikel 1 - Gegevens

1.1.

De handelsnaam Papiertje! / Waldorfpaper is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder de bedrijfsnaam Wendysign en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Hieronder vindt u onze contactgevens en KVK-nummer. 

 

Wendysign / Papiertje 
Ursulaland 15
2591GS Den Haag
KVK 27290506

1.2.Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.

 

1.3.Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.

 

1.4.Sinds 5 juni 2012 is onze webshop verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies. Wij maken geen gebruik van tracking cookies.

Als wij hier in de toekomst wel gebruik van gaan maken dan zullen wij u attenderen op onze Cookie Policy.

1.5.Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.

1.6.Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een artikel, staan wij u graag te woord. Wij zijn per email (info@eenpapiertje.nl) bereikbaar, via het contactformulier of het telefoonnummer dat u kunt aanvragen.

1.7.U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief. U wordt met regelmaat op de hoogte gehouden van onze aanbiedingen. 

Artikel 2 - Retourneren

2.1.Onze producten kunnen in geen geval geretourneerd worden.

Artikel 3 - De overeenkomst 

3.1.De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of Paypal, of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffend artikel. Retourneren is bij ons niet mogelijk.

3.2.De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden. 

3.3.Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat een overzicht van de artikelen die u hebt gekocht en de bijbehorende kosten waar u akkoord mee bent gegaan.

3.4.U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Als na 14 dagen de betaling niet is voldaan, dan kunnen er extra kosten in rekening gebracht. Mocht u na 2 aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau.

3.5.Wij proberen onze artikelen zo snel mogelijk te leveren. Wanneer een artikel niet meer voorradig is kan de levertijd oplopen met 2 extra weken. Houdt u hier rekening mee met het plaatsen van uw bestelling. Wij streven naar een snelle levering.

3.6.De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat. 

Artikel 4 - De prijs 

4.1.De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.

4.2.Wanneer u ons machtigt om automatisch een bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven, bent u verplicht ons een juist rekeningnummer door te geven. Misbruik of fraude wordt bestraft en gemeld bij de instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn. Daarnaast wordt er aangifte gedaan bij de politie.

4.3.De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop.

U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.

4.4.Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting. 

Artikel 5 - Klachten en garantie 

5.1.Klachten over de levering dienen in eerste instantie per email (info@eenpapiertje) aan ons gemeld te worden. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd en droog bij u thuis af te leveren. Wij streven naar een milieuvriendelijke verzending en kunnen daarom gebruik maken van verpakkingsmaterialen die hergebruikt zijn. Denk aan dozen of vulmateriaal. Wij streven naar een goede verpakking van onze Papiertje!s en zorgvuldige levering.

5.2.Klachten over het product zelf, dienen per email aan ons gemeld te worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk en stuurt u ons graag foto’s. Wij streven ernaar om iedere klacht zo snel mogelijk op te lossen.

5.3.Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt per email. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien.

Indien u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen wij van harte dat u veel plezier beleefd met uw aankoop! Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Bedankt voor het vertrouwen,

Kim & Wendy

 

Instagram

Facebook